Tomàquet amb paté d’albergínia escalivada

Estreno aquest nou bloc sobre cuina amb una recepta que em va encantar.
La vam fer a un curs de cuina vegana que vaig anar a la botiga Cookiteca a Sarrià. Em va agradar tant, que l’endemà del curs la vaig fer jo a casa!

IMG_1438.JPG

Ingredients:
– 2 tomàquets
– 2 albergínies
– 1 gra d’all
– escarola o enciam
– un grapat d’ametlles torrades
– sal i oli
– sèsam

Recepta:
Les albergínies es fan escalivades a foc viu. Un cop cuites i quan ja s’han refredat, les pelem i les posem juntament amb l’all, una cullerada d’oli, sal i les ametlles a una font on fem el pate amb el túrmix. El deixem a la nevera mentre preparem per emplatar.
Posem un llit d’escarola, enciam o qualsevol fulla verda que tinguem per casa, al fons del plat. Tallem els tomàquets a rodanxes d’un dit aproximadament i les anem posant sobre l’escarola. Ara només queda posar el paté d’albergínia per sobre. Si teniu una màniga pastissera sempre us quedarà més ben presentat per posar el paté. També podem afegir unes llavors de sèsam per sobre per donar el plat per acabat!

IMG_1440.JPG

Anuncis

Deixa un comentari

