Trufes

Aquest mes des del blog Memòries d’una cuinera ens proposen de fer trufes.

image

Vaig estar buscant moltes receptes i el que tenia clar era que no volia fer unes trufes convencionals, per la qual cosa vaig escollir aquesta variant: trufes fetes de llegum.

image

Recepta:
400 gr de cigrons cuits
3 cullerades de cacau
1 cullerada d’oli de coco
2 cullerades de mel
Cobertura al gust per a les trufes

Posem tots els ingredients en un bol i ho barregem amb el turmix. L’oli de coco s’hauria de desfer abans ja que ara amb el fred s’ha quedat dur.
Quan tinguem la massa feta, la posem a la nevera perquè quedi amb més consistència i li puguem donar la forma desitjada.
Ara ja només queda fer les boletes i recubrir-les del que més ens agradi. Jo les vaig fer de xocolata, coco i unes virutes dorades i platejades.

Espero que us agradin

4 thoughts on “Trufes

  1. No hagués associat mai cigrons, cacau i trufes! La veritat és que la textura ha de ser ideal però no m’imagino el gust. Les hauré de provar per sortir de dubtes. Una abraçada!

    M'agrada

    • Sii! Queden molt bé ja que la xocolata predomina molt sobre el gust del cigró! Es pot afegir tanta xocolata com vulgueu i aixi ni es notarà el cigró, només serà per donar consistència. Una abraçada Anna!

      M'agrada

Deixa un comentari

