Hamburgueses de remolatxa

Les hamburgueses vegetarianes són tot un món. He provat diferents receptes i el que em costa més és que quedin d’una peça un cop cuites ja que no m’agrada massa arrebossar i fregir els aliments perquè augmenten molt les calories que ingereixo i són poc saludables, i com que les faig al forn o a la planxa, se’m trenquen molt.
Ara bé, aquestes que us ensenyo avui em van quedar força bé de textura i molt bones.

image

Ingredients
1 remolatxa
Ceba
Pastanaga
Mill
Formatge
Orenga o altres herbes aromàtiques

Recepta
Coem el mill segons les instruccions del paquet. Que normalment acostumen a ser: netejar el mill i coure’l amb el doble d’aigua que de cereal.
Bullir la remolatxa o fer-la al vapor i quan estigui cuita, triturar-la.
Mentrestant, ratllar la ceba i la pastanaga i sofregir-les.

Afegir la remolatxa i el mill cuits a la paella amb la ceba i lligar tots els ingredients.
Deixar refredar i fer boletes que aplanarem i arrodonirem en forma d’hamburguesa.

Jo les vaig coure al forn amb formatge per sobre i una mica d’orenga.

Les podeu menjar en entrepà o simplement acompanyades d’una amanida, verdures al forn també o unes patates.

És un plat fast-food saludable!

Deixa un comentari

